2007年2月15日星期四

咬我吃呀!


"你咬我食呀!"意思大概是:你拿我没办法,你吹咩....
但出处在哪里呢?


例如:如果你喺街度同人撩事斗非,想同嗰個人作出极度挑畔性嘅行径,然之后呢想讲出你奈我唔何嘅广东话。噉就点讲呢。嗱,奈我唔何嘅广东话係:'你咬我食啊! '。好嘞再听多次,奈我唔何嘅广东话係:'你咬我食啊!'。好嘞,辟如係噉:喺过去嘅星期三你去睇《***III》嘅首影。谂住可以一睹奇诺李维斯嘅风采。点知你去到,见唔到奇诺李维斯,见到李連杰!噉喺哩個时候,你为咗泄愤,就特登认错佢,企起身大声同阿李連杰讲:"你咪洪金宝!?"由于,佢冇你偈嘅关系,所以你可以mag大口大喝佢一句:'你咬我食啊!'( more)


摄于:西湖路七十一门前


1 评论:

Unknown 说...

笑谈广东话,噔噔噔噔噔。